torsdag den 8. december 2011

Velkommen til mig.


19 kommentarer:

  1. Hej Novi
    Velkommen til os ..
    :-)

    SvarSlet
  2. Hej søde så ramlede jeg lige ind på din blog, kan du have en god jul og et godt nytår.

    SvarSlet
  3. 20/12-11 Har lige været forbi - fotoet er stadig smukt ;O)

    SvarSlet
  4. Glædelig Jul og Godt Nytår herfra

    SvarSlet
  5. Tak, tak og tak cirka syv gange ;-)

    Memento Mori,Jajaja, Ezen, Polysl og Arnold...rigtig glædelig jul og på gensyn :-)

    SvarSlet
  6. Lykke til med din nye blog i nye omgivelser.

    SvarSlet
  7. Jeg famler og ramler derved ind i kendinger. Det varer nok et stykke tid inden jeg vænner mig til blogspot.

    Godt Nytår!

    SvarSlet
  8. Tak Nita...bedre sent end aldrig ;-)

    SvarSlet
  9. Tak Pia...indtil videre har det været så som så med aktiviteten her. Gad vide om jeg er blogtræt :-/

    SvarSlet
  10. Tak Hans Dane, og du ønskes også et godt nytår :-)

    Jeg kan kun tilslutte mig din bemærkning om blogspot.

    SvarSlet
  11. Vi har jo osse rigeligt på farmen og castle, jeg tog tid igår, jeg lægger over 1 time hver dag der, det er lidt for meget, det duer ikke fremover, når rejserne op begynder og det gør de snart.

    SvarSlet
  12. Mon ikke, at det at være sparket ud af et blogsystem naturligt kan fremme blogtræthed?

    Jeg har på min blog lavet en lille anigif om TV2blog :-) (Kan frit genbruges efter behov)

    SvarSlet
  13. Hans Dane, jo måske.
    TV2 bloggen har trods alt været en del af mit liv i fem år, og jeg synes ikke, jeg har energi lige nu til at opdyrke nye (eller gamle) "jagtmarker".

    Den anigif, du omtaler, er det dit logo?
    Hvis ikke, kan jeg ikke lige finde den...eller også har jeg ikke kigget grundigt nok ;-)

    SvarSlet
  14. Den pågældende anigif har jeg indsat i 2 af mine indlæg. Anigif virker ikke hvis man sætter sådanne i titler m.m. men kun i ens indlæg.
    Det er et "bjække-image" Med startteksten "You know what " derefter traver en lille mand over skærmen hen til en computer, hvor han stiller sig op og urinerer. Så dukker teksten "TV2blog sucks" endelig op. Ikke noget særligt, men den pågældende anigif er til fri benyttelse.
    (Man kan normalt ikke se anigif animeret uden at dette sker via en browser, da almindelig gif-viser kun viser første del af anigiffen, der i det pågældende tilfælde består af hele 99 delbilleder. Paintshop f. eks. kan i særligt anigifprogram hjælpe en til at lave/ændre sådanne anigifs.)

    SvarSlet
  15. Her er adressen på pågældende anigif:
    http://3.bp.blogspot.com/-Z5kZNih4stI/TwsiuvTbqEI/AAAAAAAAAGo/hSAHmlH__Hg/s1600/tv2+BLOG+suck_03.gif

    SvarSlet